вторник, 2 октября 2012 г.

портфоліо


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Прості механізми

Назва навчальної теми

Машини та механізми

Основний та другорядні навчальні предмети

Фізика, природознавство, математика


Вік учнів, клас7 клас, 12-13 років

Стислий опис проекту

Навчальний проект розроблено згідно із Державними освітніми стандартами та з метою формування в учнів навичок 21 століття.  Перед вивченням теми, діти ознайомлюються із завданнями проекту в ході демонстрації вступної вчительської презентації; та діляться на
6 робочі групи, відповідно до проблемних запитань. Кожній групи видаються ЗХД-
таблиці, які учасники заповнюють самостійно перед початком вивчення теми, протягом
освоєння матеріалу та після завершення проекту. Наприкінці проекту кожна група
обирає представника від себе для презентації результатів роботи. Інші групи готують
запитання до своїх «колег».


План

Навчальні цілі

розвиток інтересу учнів до фізики як сфери знань і навчального предмета,
власних освітніх запитів учнів і вміння їх задовольняти;

отримання та засвоєння системних знань про механічну фізику

розвиток вмінь та навичок розв’язувати завдання з використанням вивчених
формул

Опис оцінювання 

Перед початком реалізації проекту учні заповнюють ЗХД – таблиці, які дозволяють
визначити попередні потреби учнів. Таблиці заповнюються протягом реалізації всього
проекту, щоб допомогти учням самостійно слідкувати за тим, які теми вони опановують,
що нового дізнаються, а що вимагає доопрацювання.
Крім цього використовується і мозкова атака. Учні придумують відповіді та
висловлюють ідеї, пов'язані із заданою темою/запитанням і пов'язують ці ідеї з
попередніми знаннями і новими можливостями.

Діяльність учнів

Перед вивченням теми, діти ознайомлюються із завданнями проекту та діляться на
6 робочі групи, відповідно до проблемних запитань. Кожній групи видаються ЗХД-
таблиці, які учасники заповнюють самостійно перед початком вивчення теми, протягом
освоєння матеріалу та після завершення проекту. Наприкінці проекту кожна група
обирає представника від себе для презентації результатів роботи. Інші групи готують
запитання до своїх «колег».

Відомості про автора

Маргарита Вікторівна Білич

Фізик

ХЗОШ №26

м. Харків

тел.:93-61-85

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 27.09.-03.10.2012

Місце проведення тренінгу ХЗОШ №26


Тренери Корсунський О.Ю.


Рефлексія модуль 9,10

У цьому модулі ми обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Потім ви створили документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. 

рефлексія модуль 8

Цей модуль, запропонувавши різноманітні форми і шаблони для оцінювання та само оцінювання, допоміг мені переосмислити та переглянути, а потім внести корективу у власну систему оцінювання взагалі.

Рефлексія модуль 7

Для ефективного використання  інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів спочатку треба проаналізувати сильні і слабкі сторони  змісту та навчальних цілей.

Рефлексія модуль 6

Я  сьогодні поглибила свої знання і навчилась додавати посилання і зображення у wiki середовище, створювати групові спільні веб статті та проводити їх редагування.  Дуже вдячна тренерам за вчасну допомогу і підтримку. 

Рефлексія модуль 4-5

Ці модулі допомігли мені дати відповідь на запитання "Як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій?". Також я дізналася більше про авторські права та правила оформлення посилань на використані джерела.

Рефлексія модуль 3

Як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття?
Як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу? На всі ці питання дає відповідь модуль 3!